fbpx
-

האם אתם בראש העדיפות של סוכנות ביטוח? כמה דברים שחשוב לדעת!

כששומעים את המילה סוכנות ביטוח או חברות ביטוח המחשבה הראשונה לרוב היא לא כזאת חיובית.

מה רוצים ממני? מי רוצה למכור לנו עכשיו ? עוד פוליסה יקרה? אם נודה על האמת, אנחנו מבינים אתכם!

סקרים ובדיקות שנעשו על ידי נייס סוכנות לביטוח ביחד עם ממצאים של משרד האוצר אולי יפתיעו אתכם.

נוכחנו לגלות כי בישראל יש לפחות 6.5 מיליון מקרים של תשלומי ביטוח כפולים.

כלומר שילמתם כפול על אותו מוצר, או במספרים מדובר על יותר מ-3 מיליארד שקלים שנזרקו לפח.

דוגמא מצויינת היא שיש עניין בלבצע כיסוי לפיצוי מחלות קשות ב -2 חברות.

במצבים שכאלה מה שחשוב זה לא כמות החברות אלא אופי וסכום הכיסוי.

איך אדע שזה לא מיותר? פשוט וקל.

בדיקה קצרה תוביל להבנה האם מדובר בפוליסות שיפוי, אבל במידה ומדובר בפיצוי צריך לבדוק את אופי הפוליסה והסכום.

מה הן פוליסות פיצוי ?

  • תאונות אישיות
  • כיסוי למחלות קשות וסרטנים
  • ביטוח חיים למקרה פטירה
  • ביטוח סיעודי

מה קורה במידה ואני לקוח שמחזיק במספר כיסויים של אחת הפוליסות שציינו?

לדוגמא ביטוח חיים?

בשונה מביטוח רכב בו גם אם אחזיק ב -5 ביטוחים אקבל פיצוי פעם אחת בלבד.

כלומר עם הסכום בפוליסה אחת עומד על M1 ₪ וב -2 חברות או אחת או 5 אני אקבל את אותו M1 ₪ .

עבודה עם אנשי מקצוע

לאחר שהבנו מה זה כפל ביטוחים ודוגמא שנתנו כעת בואו ננסה להבין כיצד בוחרים אנשי מקצוע

כשאנו מחליטים לעבוד עם איש מקצוע חדש, בטח בסוכנות ביטוח חשוב לבחור אנשי מקצוע ראויים והגונים.

לכן חשוב להכיר את הרקע שלהם , הניסיון התעסוקתי שלהם.

בנוסף לזאת חשוב לוודא את מספר הלקוחות שיש להם והאם הם ממליצים על אותם אנשים.

לדוגמא לנייס ביטוח ופיננסים יש למעלה מ 7,000 לקוחות טובים וממליצים שמופיעים בכל אתר וכתבה.

ובנימה אישית של כותב שורות אלו, אנחנו יכולים לומר שנייס הוקמה ע"י יוצאי בתי מהמובילים ביותר בישראל.

למה אנחנו מציינים זאת? כי אין תחליף לניסיון אישי בטח וסט ערכים שמובילים מנהלי הסוכנות.

סט ערכים ולב גדול שמובילים אותנו כל בוקר כדי לעשות טוב לאחרים מתוך תחושת שליחות ואהבה גדולה.

למה אנחנו מתכוונים סט ערכים?

כל לקוח שמצטרף אלינו עובר 2 תהליכים:

תהליך ראשון זה היכרות עם הלקוח – אנחנו מבצעים בירור צרכים להבין האם הלקוח קיבל את כל המעטפת שהוא צריך.

תהליך שני זה תיאום ציפיות – הרבה פעמים סוכני ביטוח להוטים לסגור ולגייס לקוחות חדשים.

בסופו של דבר זה מובן כולם רוצים לגדול ולגייס עוד לקוחות.

אך בנייס אנחנו דוגלים בתיאום ציפיות.

ערך חשוב זה מוביל אותנו לשקיפות מול הלקוח ומעניק לו את היכולת להבין שהוא הגיע למקום שדואג לו.

כעת לאחר שעברנו את שני התהליכים שציינו אנחנו ממשיכים לבדיקות מקצועיות.

בדיקה מקצועית מול הר הביטוח בנוסף למשיכת מידעים על כלל הפוליסות הקיימות.

בדיקות אלו נועדו לטובת קבלת התנאים האטרקטיביים ביותר לאותה משפחה.

קבלת דוח מסכם

לאחר ניתוח הפרופיל הפיננסי וחיפוש אלטרנטיביות לכיסויים, מומחי נייס יבנו עבורכם דוח מסכם.

תוך כדי המלצות המתאימות לצרכים ולמצב הבריאותי שלכם.

תפעול תיק הביטוח המשפחתי קדימה, אנשים קשר, טלפונים ומוקדי טיפול לכל בעיה שלא תבוא.

דוח זה כולל:

  • רשימת חברות הביטוח ו/או גופים פיננסים רלוונטיים המנהלים את הפוליסות של בני המשפחה
  • מידע על מספרי הפוליסות, הפיצויים, היסטוריית תביעות קיימת ומועד התחלה וסיום של הפוליסות.
  • מידע על כלל המבוטחים בכל אחת מהפוליסות לרבות התייחסות למשמעות הוותק בפוליסה.
  • התייחסות לרפורמות שהיו בשנים האחרונות לרבות השלמות נדרשות.

אך הדבר הכי חשוב שהדוח הזה כולל זה הסתכלות של 360 מעלות על כלל המשפחה.

סיכום והמלצות

החלק האחרון והחשוב ביותר בדוח, הוא סיכום והמלצות תוך התייחסות למצב הבריאות ולהיסטוריית התביעות בתיק.

הסיכום מכיל התייחסות מקיפה מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והגופים הפיננסים הרלוונטיים למשפחה.

הדוח יועבר במצגת שתחולק לנושאים ותתי נושאים עם התייחסות למה תקין ונדרש לטפל.

בנוסף לזאת הדוח מתייחס גם לעלויות, מה מיותר ויש לבטל , מה דורש התייחסות מקיפה ונדרש לשנות לטובת חברה מתחרה.

כך שעבודה מול נייס סוכנות לביטוח ופיננסים בהחלט מעניקה לכם ערך רב מול חברות הביטוח והגופים הפיננסים.

רוצים לקבל עוד פרטים? צרו איתנו קשר!

נשמח לעמוד לשירותכם! השאירו פרטים וסוכן מומחה יחזור אליכם

פוסטים נוספים

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו ותרוויחו!

הלקוחות שלנו מקבלים הטבות בלעדיות, עדכונים וטיפים שאסור לפספס  ישירות לתיבת המייל.

בודק...